Yhteistyössä

Olemme mukana Vertaistalossa! Vertaistalo.fi on valtakunnallinen verkkopalvelu, joka auttaa löytämään vertaistukea ja luotettavaa tietoa vertaistuesta myös paikallisesti. Vertaistalon sisällöntuottajana toimii HUSin ja EJY ry:n kehittämä OLKA®-toiminta.

Vertaistalo on osa Terveyskylää, jota rakennetaan Suomen yliopistosairaaloiden yhteistyönä tiivisti yhdessä ammattilaisten, potilasjärjestöjen, potilaiden ja heidän läheistensä kanssa. Terveyskylän rakentamista koordinoi HUS.

Horton-rannekkeet

Tunnusrannekkeesta voi olla apua, jos kohtaus tulee julkisella paikalla, etkä pysty kommunikoimaan. Tunnus voi olla myös kaulakoru tai avaimenperä.

Hortonin neuralgiaa sairastavalle tunnuskorut, rannekkeet, avaimenperät ym. löytyvät verkkokaupasta.

Voit lukea tuotteista myös blogista.

Suomen Horton-yhdistyksen jäsenet saavat kaikista tuotteista alennuksen ja oheismateriaalia tilausten mukana.

Hakusanoja: Horton ranneke, turvaranneke, turvatiedot

Jani Kaaro - Rapport

Toimittaja Jani Kaaro kirjoittaa tutkivaa journalismia joukkorahoituksen voimin. Näin korkealaatuisia artikkeleita on kaikkien saatavilla - myös Hortonin neuralgiaan liittyen.

Jania voi tukea rahoittamalla Rapport.fi sivustoa 4,99€/kk - voit muuttaa tilaustasi milloin tahansa:

Kaikki Jani Kaaron artikkelit Rapport-sivustolla:

Kansallinen kokemusasiantuntija työryhmä / Kokoa Ry.

OPHM - Osteopaths for Progress in Headaches and Migraines

Yes, there is a book written about Horton's neuralgia (Cluster headaches) that is saving lives everyday. Meet this advocating couple !

Hortonin neuralgiasta on myös kirjoitettu kirja joka pelastaa elämiä päivittäin. Tapaa tämä tietoisuutta lisäävä pariskunta !