Suomen Horton-yhdistys

Suomen Horton-yhdistys syntyi vastauksena kasvavan suomalaisen potilasyhteisön tarpeisiin.

Jos haluat liittyä yhdistyksen jäseneksi, siirry Hae jäseneksi-osioon. Jäsenmaksun suuruus vuodelle 2022 on 15 euroa. Liityttyäsi saat sähköpostitse viimeisimmän jäsenpostin ja jatkossa jäsenkirjeet sekä tiedot tulevista tapahtumista. Yhdistyksen viralliseen jäsenluetteloon tulee kokonimi ja paikkakunta. Yhteys- ja muut tiedot tulevat vain yhdistyksen jäsenvastaavan tietoon. Lähettämällä liittymispyynnön suostut tietojesi tallentamiseen yhdistyksen jäsenrekisteriin.

Yhdistyksen jäsenillä on käytössä omat jäsensivut jossa voi helposti tuoda ideoita esiin ja vaikuttaa yhdistyksen toimintaan.

Yhdistyksellä on käytössä koulutettuja kokemusasiantuntijoita.

Jos haluat mukaan yhdistystoimintaan toimijaksi tai olla apuna millä muotoa tahansa, ota meihin yhteyttä.

Alta saat ladattua yhdistyksen esitteen.

2019 A4 yksipuoinen Suomen Horton-yhdistys ry esite v0.4