Vertaistapaamiset

Hortonin neuralgiaa sairastavien vertaistapaamiset ja kokoontumiset Suomessa

Kuopio

Kuopion ensimmäinen vertaistapaaminen oli maaliskuussa 2023 Kuopion Tukipilarilla. Seuraava on suunnitteilla.

Oulu

Ensimmäinen tapaaminen oli huhtikuussa 4/2023. Seuraavan tapaamisen ajankohta löytyy Facebook-ryhmästä "Hortonin syndrooma / Sarjoittainen päänsärky".

Seinäjoki

Vertaistukiryhmä kokoontuu Seinäjoella Olkkarissa (Kauppaneliö 2) parillisten kuukausien ensimmäisinä torstai-iltoina klo 18-20. Kesä- ja joulukuun illat järjestetään vain tarvittaessa.  Katso mainos.

Seuraava kokoontuminen lokakuussa 2023 Olkkarilla.

Tampere

Tampereen seudun Horton-potilaiden ensimmäinen kokoontuminen oli 26.1.2023 klo 18 Tampereen seudun Vertaiskeskuksella.

Ryhmä kokoontuu säännöllisesti Vertaiskeskuksella

Turku

Turun seudun Hortonin neuralgiaa sairastavien ensimmäinen vertaistapaaminen oli tammikuussa 2023. Seuraava kokoontuminen on 6.9.2023 klo 18, tarkemmat tiedot Facebookissa.

Näistä ja muista kokoontumisista pysyt parhaiten kärryillä seuraamalla Facebook-ryhmää Hortonin syndrooma / Sarjoittainen päänsärky sillä kaikki kokoontumiset eivät ole Horton-yhdistyksen järjestämää toimintaa.

Pyydä ryhmiä ohjaavien henkilöiden yhteystiedot yhteydenottolomakkeella.